Fulfillment dla e-commerce

Zredukuj koszty obsługi zamówień i zyskaj więcej czasu na rozwój biznesu

Mindpack zajmie się magazynowaniem, wysyłką i zwrotami.

Łatwiejsze niż myślisz

Czym jest fulfillment?

To usługa outsourcingu logistyki w e-commerce, dzięki której Twoje zamówienia, zwroty, reklamacje, obsługa towaru i magazynu są świadczone przez zewnętrznego partnera. 

Celem usługi fulfillment jest to, abyś mógł rozwijać swój biznes i skalować sprzedaż o 100, 200 czy 1000% bez martwienia się o magazyn czy rozbudowę infrastruktury! 

Dlaczego warto?

To proste!

Jak to działa?

Krok po kroku do realizacji celu​

1. Aktywacja

Integrujemy Twoje kanały sprzedaży z systemem oraz zlecasz dostawę na nasz magazyn.

2. Przechowanie

Bezpiecznie przechowamy Twoje produkty w naszym magazynie.

3. Sprzedaż

Spakujemy Twoje zamówienia i dostarczymy informacje do klienta.

4. Wysyłka

My je kompletujemy, pakujemy i wysyłamy szybko do twojego klienta.

Twoje marzenie. Nasza misja.

Co otrzymasz dzięki Mindpack

Więcej czasu, mniej odpowiedzialności

Który przeznaczysz na rozwój swojej oferty, współpracę z partnerami, zwiększanie sprzedaży, lub na co tylko zechcesz.

Oszczędność pieniędzy

Które możesz wykorzystać na zwiększenie zysków, inwestycję w marketing czy na eksperymentowanie z nowymi pomysłami dzięki którym urośniesz jeszcze bardziej.

Skaluj swój biznes

Zwiększaj zyski eksplorując nowe rynki i oferując dodatkowe usługi na swoim sklepie bez zwiększania budżetu reklamowego.

Pełna transparencja i kontrola

Partner logistyczny nie oznacza utraty kontroli nad twoimi produktami czy tym co dzieje się z zamówieniami, jego celem jest to, abyś ty nie musiał na to poświęcać swojej pracy.

Integracje

Integrujemy się z popularnymi platformami sprzedaży i narzędziami e-commerce. Ponad 200 integracji w jednym miejscu.

Sklep internetowy

Marketplace

Firmy wysyłkowe

Znajdź odpowiedź

Na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

Oddelegowanie magazynu do zewnętrznego partnera jest rozwiązaniem dla każdego biznesu zajmującego się sprzedażą wysyłkową, niezależnie od tego czy dopiero zaczynasz, czy twój sklep realizuje już powyżej 10 000 zamówień miesięcznie.

Fulfillment pozwala skupić się Tobie na rozwoju biznesu bez potrzeby posiadania i dbania o własny magazyn.

Jest to usługa pasująca zarówno dla tych, którzy sprzedają w dropshippingu i zastanawiają się nad zatowarowaniem jak i dla tych, którzy już posiadają własny magazyn od dłuższego czasu.

Fulfillment jest również idealnym wyborem dla przedsiębiorców, którzy nie znają się na procesach logistycznych czy zatrudnianiu pracowników magazynowych.

Fulfillment pozwoli Ci zredukować ilość obowiązków, które musisz wypełniać.

Oddelegowując swoją logistykę do zewnętrznego partnera jak Mindpack nie musisz przejmować się takimi problemami jak urlopy, L4, sprzedaż sezonowa czy szkolenie pracowników.

Fulfillment to też oszczędność czasu i pieniędzy. Bardzo często sprzedawcy potrzebują wynajmować magazyn większy niż ich aktualne potrzeby, aby za chwilę nie musieć zmieniać magazynu czy zatrudniać większą kadrę, aby utrzymać „bufor” w przypadku losowych sytuacji jak choroby czy wypadki.

Wybierając fulfillment zachowujesz pełną transparencje i kontrolę nad obsługą zamówień dzięki sprawnym procesom Mindpack oraz wykorzystywanemu oprogramowaniu.

Najważniejszą korzyścią jednak jest to, że pozbywasz się zmartwień i zyskujesz czas, który możesz poświęcić na to co najważniejsze dla rozwoju Twojej firmy.

Wyróżnić możemy trzy etapy, na których szczególnie warto rozważyć przejście na fulfillment:

1. Jesteśmy początkującym Sprzedawcą, który dopiero zaczyna sprzedaż w Internecie lub do tej pory sprzedawał w dropshippingu i nie chcemy uczyć się procesów logistycznych i wynajmować własnego magazynu.

2. Jesteśmy średnio-zaawansowanym Sprzedawcą z własnym magazynem i kadrą, ale doszliśmy do momentu w którym poświęcamy conajmniej 50% swojego czasu na dbanie o magazyn i wysyłkę paczek zamiast na skalowanie biznesu.

3. Jesteśmy bardzo zaawansowanym Sprzedawcą z ułożoną logistykę i strukturą organizacji i szukamy sposóbu jak możemy zoptymalizować procesy i koszty.

To zależy od ilości towaru, który musi zostać przyjęty na nasz magazyn. Jednak w większości naszych klientów nie zajęło to więcej niż 2 dni robocze.

Posiadamy API dzięki któremu możesz wykonać integracje na własną rękę przy naszym wsparciu.

Nie. Nasze procesy są skalowalne i gotowe na obsługę sprzedaży sezonowej, sprzedaży w trakcie Black Friday, Cyber Monday czy przed świętami Bożego Narodzenia.

Tak. Zapewnimy Ci kompleksową obsługę i opiekuna, który przeprowadzi Cię kompleksowo przez cały proces oraz wdroży w nasze procesy i narzędzia.

Wspólnie przeanalizujemy Twój biznes i zaplanujemy bezpieczny moment na przejście na zewnętrzny magazyn, aby Twój biznes na tym nie ucierpiał.

Będzie on twoim stałym punktem kontaktu i pomocy. Celem fulfillmentu jest to, aby zabierać Tobie zmartwień, a nie ich dokładać.

Nie. Dzięki opiekunowi oraz systemowi masz dostęp do informacji o wszystkich zamówieniach i towarze na naszym magazynie.

W każdej chwili możesz sprawdzić co się dzieje z konkretną przesyłką, a gdy coś będzie Cię niepokoić to możesz skontaktować się ze swoim opiekunem.

Zacznij od zdefiniowania z jakimi problemami mierzy się Wasza organizacja.

W następnym kroku przeanalizuj jakie są skutki nie rozwiązania tych problemów i jak to wygląda w liczbach.

Przykładowo, jeżeli dzisiaj tracisz koszyki zakupowe z uwagi na zbyt wysoki koszt dostawy, to zastanów się ile więcej zarobiła by Twoja organizacja, gdyby korzystając z partnera logistycznego mogła obniżyć na tyle koszt przesyłki, aby odzyskać miesięcznie 20% porzuconych koszyków.

Przygotuj więcej takich przykładów, dlatego że do osób decyzyjnych, których czas jest ograniczony dane przemawiają najbardziej.

Pamiętaj o tym, że zawsze możesz zwrócić się do Mindpack, a my pomożemy przygotować Ci strategię i techniki jak przekonać osoby decyzyjne w Twojej firmie do fulfilmentu.

Mindpack obsługuje zwroty przesyłek, jest to dodatkowa usługa w ramach naszej oferty.

Podczas przyjmowania zwrotów weryfikujemy kompletność zamówienia oraz jego stan. W kolejnym kroku informujemy sklep o przyjęciu zwrotu na magazyn oraz o jego realnym stanie.

Tak, bez dodatkowych kosztów możemy obsługiwać przesyłki w ramach umowy kurierskiej Klienta.


Tym sposobem możesz obniżyć dotychczasowe wyższe koszty za spedycję.

 

Wypełnij formularz kontaktowy, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą.

Od bezstresowej logistyki już tylko dwa kliknięcia!

Dołącz do grona sprzedawców, którzy cieszą się niższymi kosztami stałymi i mający więcej czasu na to co lubią najbardziej.

Jak możemy pomóc Twojej firmie?

Zostaw kontakt - oddzwonimy

Dowiedz się, jak stworzyliśmy zoptymalizowane sklepy pod kątem sprzedaży i logistyki